عکس جملات سنگین

حرفهای پندآموز ، چهره های ماندگار ، پند روانشناسی ، جملات قصار زیبا ، جملات باحال ، سخنان ارد بزرگ ، زیباترین جملات عاشقانه

عکس جملات سنگین

حرفهای پندآموز ، چهره های ماندگار ، پند روانشناسی ، جملات قصار زیبا ، جملات باحال ، سخنان ارد بزرگ ، زیباترین جملات عاشقانه

آیا من ازدواج می کنم ؟ یا همیشه مجرد می مانم ؟


ناشناس:

slm ostad dokhatari 22 sale lisanse narmafzar giyafam motavaset e ba heajbam va ashege khunvade va kadbanu,khush andam. khush mashrab ba masouliat va mehraban va say kardam k dar hame chi az hamseno salhaye khudam bishatrtar jolo basham
aksare dostam ezdvj kardan.mored dashtma am nemidunm chera hichkodom mohaggag nemishe.bb nzaretun ezdvj mikonm? ya kolan bayad bikhiyale motaaheli bshm va hmishe mujarad mimunam?

پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
در کنارمان دلبر هست و اگر نیست ، در سفر رسیدن به او هستیم ، پس تنهایی وجود ندارد . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۱۰۵
چرا تنهایی ؟!
آنهم با این امتیازات بسیار خوبی که در شما هست ؟
نگران نباشید ، به آینده شیرین و خوب خود باور داشته باشید .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, آیا ازدواج میکنم, آیا همیشه مجرد باقی می مانم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

آیا توانایی واراده ذاتی است و یا کسب کردنی؟


صالح :

استادمن مشکلم اینه که تلاش وکوشش خودم رو نادیده میگیرم و در مواجهه با دوستان وهم دانشگاهیان یک نوع احساس پوچی میکنم وفکر میکنم که دوستانم که وضعیت مالی انها از من بهتر نیست تلاش فوق العاده ای دارند و این که توانایی های انها از من بیشتر است …ایا توانایی واراده ذاتی است و یا کسب کردنی؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
چرا خود را با دیگران مقایسه می کنید ؟
شما تمام کوشش خود را برای رشد انجام دهید ، حال به هر میزانی که رشد کردید ارزشمند است .
پیروزی و شکست در هر زمان از زندگی ، نسبی است و مطلق نیست .
تا دست تقدیر چه در آستین داشته باشد .
مهم آن است که شما خویش را دوست داشته باشید ،
زندگی کوتاهست و درآینده خواهید دید شادی و بهروزی لزوما بر دوش موفق ترین افرادی که امروز می شناسید نمی نشیند . سرنوشت بازیهای بسیار در آستین دارد .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, خودم را با دران مقایسه می کنم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

کسی واسه معلوماتم ارزشی قائل نیست


میثم :

با سلام خدمت حکیم فرزانه.
استاد از وقتی که از دانشگاه با نمرات و رتبه ی ممتاز فارغ التحصیل شدم و کار مورد علاقما پیدا نکردم و می بینم کسی واسه معلوماتم هرچند اندک هستند ارزشی قائل نیست.نامید و خسته شده ام خسته از تمام این همه سال که گذرانده ام و باید بگذرانم.استاد نمی دونم باید چیکار کنم.زندگی من با آنچه در ذهن پروراندم بسیار متفاوت گشته و این موجب ناراحتی است.
خوشحال میشم راهنماییم کنید تا از این تاریکی بیرون بیام.
ممنون.



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

اُرد تنها راهی که به اندیشه اش می رسد این است که از طریق دوستان و روزنامه و… جذب بازار کار شوید و می دانم که شوربختانه بازار کار امروز کشور ما با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاه ها چندان هماهنگ نیست اما چه می شود کرد ، مهم این است که دیگر در خانه خود را عذاب نمی دهید . در این بین گوش ها و چشمان خود را باز نگهدارید که اگر در جایی کاری در راستای تحصیلات شما پیدا شد خیلی زود جذب آن شوید .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=4#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, تفاوت فضای دانشگاه و بیرون آن, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg